חיפוש פילטר לפי רכב
 
 

מסנן תא נוסעים  CareMetix של MAHLE

תא הנוסעים מרחב מוגן

מסנן/פילטר תא נוסעים/מזגן ברכב – שומרים על הבריאות שלך ושל יקיריך

בשעה אחת 100,000 ליטר אויר מוחלפים בתא הנוסעים. מסנני תא הנוסעים יעילים ביותר להפחתת זיהום האוויר ברכב. מסנן תא נוסעים לקוי מכפיל עד פי 6 את רמת זיהום האוויר בתא הנוסעים ברכב מהזיהום הסביבתי. נשמרים מגזים רעילים. 60%  מזיהום האוויר בישראל נגרם כתוצאה ממכוניות

על-פי ארגון הבריאות העולמי זיהום האוויר גורם ל-3.7 מיליון מקרי מוות בשנה. מחקרים קובעים: היושבים בתא הנוסעים ברכב ללא הגנה מתאימה חשופים יותר לסכנה: לפי נתונים שנמצאו באתר” הארץ” נמצא שהעיר המזוהמת ביותר

בישראל הינה: 

(RSP 57) 1. פ”ת

(RSP 46) 2. באר שבע

(RSP 45) 3. ירושלים

(RSP 44) 4. קריית מלאכי

(RSP 35) 5. חיפה

בשעה אחת 100,000 ליטר אויר מוחלפים בתא הנוסעים. מסנן תא נוסעים לקוי מכפיל פי 6 את רמת זיהום האוויר בתא הנוסעים מהזיהום הסביבתי, מלכודת רעלים.

ביום כיפור, כאשר מכוניות ומשאיות חדלות לנסוע, שהם המזהמים (NOX) אכן יורדות כמויות הזיהום המזוהים יותר עם תחבורה. במהלך יום כיפור ריכוזי תחמוצת החנקן עמדו על ערכים שבין 1 ל 4-חלקיקים לביליון חל”ב וביום המחרת, יום עבודה רגיל במשק, הניטור הראה 203 חל”ב. *(RSP – Respirable Particles) מיקרוגרם למטר מעוקב

זיהום האוויר שמקורו בכלי הרכב גורם להרעלות מקומיות ולהתחממות גלובלית. הוא גורם תמותה משמעותי הרבה יותר מאשר תאונות הדרכים. נתון זה זוכה לכיסוי מצומצם בתקשורת והוא רחוק ממודעות הציבור. כשנהג נוהג ברכב מזהם אוויר, הוא פוגע בנהגים אחרים ועוברי אורח, שנאלצים לנשום את תרכובת הגזים הרעילים שהמנוע פולט : פחמן חד-חמצני, תחמוצות החנקן, מימן פחמני ופחמן דו-חמצני.

רכבים מזהמי אוויר פוגעים בצורה משמעותית באיכות חייהם ובבריאותם של הנוסעים בדרכים וכל זאת מ”עישון פסיבי “של גזי פליטה. מחקרים הראו בעיקר השפעות שליליות לטווח ארוך כגון אסטמה, אלרגיות, תפקוד ריאתי לקוי, ואפילו מחלות לב וכלי דם.

CareMetix® with S5 broadband technology

מסנן תא הנוסעים מגן על הבריאות שלך

אתה חולף על פני שדות רעננים או יושב בתוך פקק תנועה כבד, מה אתה מריח  ? כלום ! הודות לשיטת המסננים החדשניים שכבות סינון מיוחדות מייעלות באופן משמעותי את יעילות המסנן: תנועה כבדה, המתנה ברמזור, ספירת אבק גבוה. לצד פיח, חלקיקים נעים, אלרגנים,  חיידקים, נבגי עובש.

נפח האוויר של כ 100,000- ליטר חודר לתא הנוסעים מידי שעה. עבור נוסעים אשר על הכביש במשך שעתיים כל יום, זה מסתכם בכ-50  מיליון ליטר בשנה. תפקיד מסנן תא נוסעים למנוע מיותר מ- 35 גרם של לכלוך לחדור אל תא הנוסעים מדי שנה, או לכל  15,000 ק”מ נסועה. זה מסתכם סביב ארבע כפות גדושות של אבק, פיח, עפר היכולות לעשות את הדרך אל הריאות שלך. לכן, מסנן תקין הוא חיוני. החלפת המסנן במועד קבוע חשוב.

למותר לציין כי כל נוסע צריך להיות מוגן מפני חלקיקים. זה חשוב במיוחד. עם זאת, כאשר מדובר בילדים, הריאות שלהם עדיין לא נבנו במלואן, וריכוז גבוה של דו תחמוצת החנקן עלול לגרום נזק לטווח ארוך לילדים הסובלים מאסטמה אלרגית ומקדחת השחת. מסנן איכותי המתפקד היטב זה חובה, במיוחד עבור ילדים.

כאשר מדובר בילדים הריאות שלהם עדיין לא נבנו במלואן, וריכוז גבוה של דו תחמוצת החנקן עלול לגרום נזק לטווח ארוך. לילדים הסובלים מאסטמה אלרגית ומקדחת השחת, מסנן איכותי המתפקד היטב זה חובה.

הגנה מפני הזוהמה הסביבתית

מבנה של טכנולוגיית פס רחב חדשנית  S5

  1. 1. שכבת סינון חלקיקים.
  2. 2. שכבה מולקולרית.
  3. 3. שכבת פחמן אקטיבית מהונדסת.
  4. 4. שכבה פחמן פעיל ביו פונקציונלית.
  5. 5. שכבת מגן.

התוצאה: אוויר טהור, הנוסע יכול לנשום לרווחה

®CareMetix מסנן מגן מפני ריחות הלא שייכים לתוך המכונית. משמעות הדבר היא כי הנוסעים יכולים לנשום לרווחה, מבלי להיות מוטרדים מריחות לא נעימים. המסנן החדש גם יוצר אווירה נעימה בתוך המכונית, תמיכה בבריאות טובה. זה חיוני במיוחד עבור אנשים עם אסטמה או אלרגיות.

יש גם יתרון בטיחותי: כאשר אתה צריך להתעטש, העיניים שלך נסגרות באופן אוטומטי, במהירות 80 קמ”ש, אתה יכול בסופו של דבר לנהוג 22 מ’ בעיוורון.

בנוסף לכך שחלקיקים קטנים מנוטרלים, העדר הריחות מועיל לבריאות ולרווחה. ריחות לא נעימים יכולים לפגוע בריכוז ואפילו לגרום לכאבי ראש. עבורך, משמעות הדבר היא שביעות רצון לקוחות גבוהה יותר התורמת למוניטין המוסך.

החדשנות שבטכנולוגיית מסנן רב שכבתי CareMetix® :

  1. 1. הגנה מפני אבקת צמחים
  2. הגנה מפני עובש
  3. הגנה בפני בקטריות
  4. הגנה מפני פיח וטיהור חלקיקים
  5. הגנה מפני ניחוחות

מפחית ב 90% את NO2

ככל שכמות הרכבים בכבישים עולה, ריכוז דו תחמוצת החנקן ה- NO2 המזיק גדלה מה שמשפיע על איכות האוויר בתא הנוסעים.

ראיון עם מומחה לזיהום אוויר מאוניברסיטת היידלברג בגרמניה

  1. Denis Pöhler

שאלה: כולם מדברים על NOx הנפלט ממכוניות. אבל כמה בעייתי הוא עומס NO2 בתא הנוסעים?

תשובה: עד כה, הדגש הוא על המדידה שננקטה בתחנות הניטור הסביבתי. למרבה הצער, יש מעט מאוד תחנות ניטור בערים, כי תהליך מדידה מדויק הוא יקר ומייגע. בתוך תא הנוסעים ברכב לא מתבצעות מדידות. תחמוצות חנקן נכנסות לתא הנוסעים מהסביבה והן מזיקות לבריאות בתוך הרכב בדיוק כפי שהן ברחוב. ריכוז החנקן בתא הנוסעים גבוה במיוחד כתוצאה מפליטות של הרכב בחזית. אפילו באופן משמעותי גבוה יותר מאשר רמות שנמדדו בתחנת מדידה בצד הדרך. עומסים גבוהים עלולים להיות מסוכנים לבריאות. מסנני תא נוסעים סטנדרטיים. כלומר, מסנני אבקה, אינם מסוגלים לסנן חומרים אלה.

שאלה: כיצד משפיע עומס NO2 גבוה על הבריאות?

תשובה: עד כה, מחקרים הראו בעיקר השפעות שליליות לטווח ארוך כגון: אסטמה, אלרגיות, תפקוד ריאתי לקוי ואפילו מחלות לב וכלי דם.

ריכוז NO2  גבוה יכול בטווח הארוך להוביל למוות בטרם עת. ילדים מושפעים במיוחד, שכן הריאות שלהם עדיין לא התגבשו במלואן.

שאלה: כיצד נהגים יכולים להגן על עצמם ? אוורור עוזר, או NO2  נודף במהירות מתא הנוסעים בכל מקרה?

תשובה: כן ולא. NO2 מצטבר למטה, לאט בתא הנוסעים. אוורור מביא NO2 חדש גם ללא אוורור לא מומלץ, זה גורם לעליה ברמת דו תחמוצת הפחמן CO2  שפוגעת בריכוז הנהג.

עם זאת, ניתן לאוורר לזמן קצר במצבים של עומסים גבוהים מאוד. שימוש במסנן טוב מערכת מיטיבה עם המצב, מסנן טוב מפחית מזהמים. זה מומלץ בחום במרכזים עירוניים ומטרופוליטניים גדולים,  באזורים בנויים בצפיפות עם זרימת אוויר לקויה שבהם נפח תנועה גדול וריכוזי פליטה גבוהים. עם זאת, ריכוז גבוה מאוד ניתן למצוא גם על הכביש המהיר ובמיוחד במנהרות – לעתים קרובות באופן משמעותי העולה על אלה שבמרכזי הערים.

 שאלה: עד כמה חשוב להשתמש במסנן מתאים?

תשובה: חשוב מאוד. זוהי השיטה היעילה ביותר להפחתת עומס NO2  ברכב.

מסננים אלה בדרך כלל עולים רק כמה עשרות שקלים יותר מסננים רגילים. אבל

התוצאות שווה את המחיר. מסננים באיכות  גבוהה מסוגלים להפחית את עומס NO2 ביותר מ 90% – . במסננים זולים עם פחמן פעיל יש לנו תוצאות מדידה של רק 10% הפחתה במקרים מסוימים.

יבואן בלעדי: ש.א פרומט סחר ושירותים בע”מ, פארק  לב הארץ, ראש העין, 4810001

טל’, 03-9027770 : פקס: 03-9027717

תן עדיפות לבריאות!

דרוש מסנן תא נוסעים מיצרן מסנני תא נוסעים באיכות הגבוהה ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *