שמן MOLYGEN ירוק להגנה נוספת

ליקווי מולי מגרמניה מציגה את סדרת מוליגן Molygen המורחבת – סדרת שמן המנוע שלה בתערוכת אוטומכניקה דובאי

31 במרץ 2017

שמני MOLYGEN החדשים
תוספי ליקווי מולי

מרץ 2017 – LIQUI MOLY חברת שמן המנוע הגרמנית ומומחית התוספים, מציגה כמה שמנים מיוחדים מאוד באוטומכניקה דובאי: סידרת מוליגן המורחבת – הדור החדש. “הם לא רק מציעים הגנה מעולה נגד בלאי, אלא גם מבדילים את עצמם מן השמנים הקונבנציונאליים עם הצבע הירוק שלהם”, אומר תומאס סיילר, אשר אחראי על רוב המדינות במזרח התיכון בליקווי מולי.

 


יש הרבה טכנולוגיית היי טק בשמני מוליגן מכיוון שהם מציעים הגנה נגד בלאי מיוחדת מאוד, אשר מבוססת על טונגסטן. “לעומת שמנים קונבנציונליים זה מפחית את החיכוך של המנוע על ידי עד 15 אחוזים ונגד בלאי אפילו יותר על ידי עד 30 אחוזים”, אומר תומאס סיילר. הדבר חשוב במיוחד בתנועה העירונית עם הרבה אירועי הנעה-עצירה. זה המקום שבו ההגנה נוספת של מוליגן משתלמת. הגנה זו מגדילה את חיי השירות של המנוע ומפחיתה את הסיכון של תקלות ותיקונים. הגנה זו נגד בלאי גם מתבטאת בצבע הירוק האופייני של השמן.

 

בנוסף, ליקווי מולי מציגה מגוון רחב של תוספים. “אלה חומרים כימיים שכל מוסך טוב צריך להחזיק בארגז הכלים שלו”, אומר תומאס סיילר. “עם תוספים, בעיות רבות יכול להיפתר במהירות, בפשטות ובזול.”  לליקווי מולי יש 60 שנות ניסיון עם תוספים. בשוק הבית של גרמניה החברה היא המובילה בשוק הבלתי מעורער. תומאס סיילר: “אנחנו מייצרים אך ורק בגרמניה, כך שנהגי הרכב בכל העולם מקבלים בדיוק את אותה האיכות כמו הנהגים בגרמניה”.

 

תערוכת אוטומכניקה דובאי מתקיימת בין 7 ל 9 במאי בדובאי – מרכז הסחר העולמי. את חברת LIQUI MOLY ניתן למצוא במרכז הסחר ארנה בבית דוכן E12.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *